پس از گذشت 6 سال؛
نوشته شده توسط : nima va reza

پس از گذشت 6 سال؛
سرنوشت پروژه ساخت جايگاه CNG خمام بلاتكليف است

خبرگزاري فارس: رئيس شوراي اسلامي شهر خمام گفت: سرنوشت پروژه احداث جايگاه CNG خمام پس از شش سال همچنان بلاتكليف است.


 

سيد رضي مودب‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از وضعيت بلاتكليفي ساخت ايستگاه گاز طبيعي در شهر خمام افزود: قرارداد شهرداري خمام با شركت مربوطه براي احداث اين جايگاه در دولت هشتم بسته شد اما تاكنون به سرانجام نرسيد. 
وي ادامه داد: از زمان عقد قرارداد تا‌كنون سه استاندار در گيلان جابه‌جا شدند، يك معاون عمران تغيير يافت، سه فرماندار رشت تغيير و سه شهردار در خمام عزل و نصب شد و شش سال هم از عمر اعضاي شوراي خمام گذشت. 
مودب‌پور اظهار داشت: به رغم اين همه سال هنوز سرنوشت جايگاه CNG خمام به عنوان يكي از آرزوهاي به جا مانده مردم خمام، از ياد رفته است. 
وي با اشاره به اينكه خمام براي احداث پروژه مذكور در مرحله نخست ساخت قرار داشت، تصريح كرد: كار ساخت آن همزمان با 11 پروژه احداث جايگاه CNG در شهرهاي ديگر نظير رودسر، لنگرود، انزلي، چابكسر و ... آغاز شده بود. 
رئيس شوراي اسلامي شهر خمام گفت: با توجه به اينكه به جز شهر خمام كه براي ساخت اين جايگاه زمين بلا‌مانع معرفي كرد، بقيه 11 شهر داراي مشكل زمين بودند اما با اين وضعيت در همه آن شهرها ايستگاه CNG ساخته شد و مورد بهره‌برداري قرار گرفت ولي در خمام همچنان بلاتكليف مانده است. 
مودب‌پور افزود: در اين سال‌ها فقط سوله‌هاي جايگاه ساخته شده و سپس پروژه بدون هيچ عملياتي رها مانده است. 
وي با اشاره به اينكه اكثر پروژه‌هاي خمام در مراحل نيمه‌تمام و رها شده باقي مانده است، خاطرنشان كرد: سرنوشت پروژه ساخت جايگاه سوخت CNG همانند پروژه‌هاي كمربندي، پل غيرهمسطح به‌ويژه پروژه كنارگذر خروجي خمام به طرف انزلي به فراموشي سپرده شده است. 
رئيس شوراي اسلامي شهر خمام از مسئولان گيلان خواست تا با اجراي اين پروژه‌ها شهر خمام را از بلاتكليفي و بار سنگين اين پروژه‌هاي نيمه‌كاره نجات دهند. 
مودب‌پور افزود: اين موضوع بايد قابل توجه مسئولان استان باشد كه چگونه مي‌توان جلوي مردم سر بلند كرد. 




:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 17 / 4 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: